حریق انبار چوب و مبل در خیابان کلاهدوز مشهد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) سرگذشت دردناک عروس دایی| پای دختران خیابانی در میان بود حکم حبس و شلاق برای جوان فریبکار روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد
سرخط خبرها

افزایش شهر‌های نارنجی در خراسان رضوی | همچنان روند ابتلا به کرونا افزایشی است

  • کد خبر: ۱۰۴۲۱۴
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
افزایش شهر‌های نارنجی در خراسان رضوی | همچنان روند ابتلا به کرونا افزایشی است
رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش شهر‌های با وضعیت نارنجی کرونایی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر پهلوان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در حال حاضر ۴۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که۳۰۲ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی افزود: طی یک روز گذشته ۱۶۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که از این تعداد ۱۴۳ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

وی تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان را ۹۹ بیمار و سهم دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد از این تعداد را ۷۷ بیمار اعلام کرد و گفت: در حال حاضر بیش از یک چهارم بیماران بدحال بستری مبتلا به کرونا استان در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا طی یک روز گذشته در سطح استان ۴۱۶ نفر بوده که از این تعداد ۳۰۲ بیمار متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ۶ شهر خراسان رضوی در وضعیت نارنجی و شهرستان نیشابور نیز همچنان در شرایط قرمز کرونایی است. همچنین شهرستان‌های بردسکن، خلیل آباد، داورزن، فیروزه، کلات، کوهسرخ در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهر‌های بینالود، تربت جام و زاوه در شرایط آبی قرار دارد خاطر نشان کرد: سایر شهر‌های استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->